Assassin's Creed


FalusiVakáció csoport

Assassins Creed II.


Az Assassin’s Creed II egy kötetlen játékmenetű és területű játék, mely megengedi a játékosnak, hogy bármerre kószáljon, nézelődjön a késő tizenötödik századi Olaszországi városokban: Velencében, Firenzében és a Toszkánai vidéken. Az Animus 2.0 a Assassin’s Creedben bemutatott ugyanolyan nevű gép újabb verziója, amely a játékbeli eseményekben változásokat hoz. Az adatbázis szintén elérhető, hogy még több információt szerezzünk a kulcsfontosságú helyekről és személyekről. Az életerő sokkal dinamikusabban tud változni, mint az előző részben így Ezio csak kisebb sérüléseknek tud ellenállni. Súlyosabb sérüléseknél meg kell látogatnunk egy orvost vagy használnunk kell a gyógyszert, amelyet szintén az orvostól lehet beszerezni vagy holttesteken találni. A játékos immár úszhat a vízben és egy különleges képességgel felismerheti az embereket és fontos helyeket, mialatt külső nézetben a városban császkál.



A fiatal Leonardo da Vinci is megjelenik a játékban minket segítve a lefordított "kódex oldalakkal", amit Altair, az eredeti játék főszereplője hagyott az utókor számára. A játék előrehaladtával képesek leszünk használni Leonardo repülő gépezetét (melyet a való életből hoztak át a játékba), mialatt egy küldetést csinálunk. A játékos egy bizonyos szinten képes járműveket vezetni, például kordélyokat, de gondolákat is, úgy, ahogy lovagolni is tud bárhol, ahol van egy istálló. A városlakók néha leejtenek egy-egy dolgot és néha tüsszentenek. Mindezen túl lehet bérelni különböző "szolgáltatásokat", például prostituáltakat, zsoldos katonákat, adott esetben tolvajokat. 
A harcolás is sokkal összetettebb elődjéénél, hiszen itt lehetőségünk nyílik az ellenség két támadás közti szünetét kihasználni, és ellentámadással megölni. Ha a játékos megszerzi az ellenség fegyverét, meg lehet ölni őt azonnal. Leonardo da Vinci támogat minket speciális fegyverekkel például rejtett, csuklóra szerelhető pengékkel, mérgezett pengékkel és kicsinyített lőfegyverekkel. Általános fegyverek, pl. kardok, tőrök, fejszék, dárdák, kések is megvásárolhatók az árusoktól minden városban, vagy a holttestektől is beszerezhetjük őket... Ezen kívül tudunk vásárolni új páncélokat és a játék előrehaladtával be is festhetjük őket különböző színűekre, valamint vehetünk festményeket a házunkba. A további felszerelés tartalmazza a nagyobb táskákat, a több eldobható kést és gyógyszert. Az Auditore család külvárosi háza szolgál Ezio főhadiszállásaként, és az egész telek és ingatlan bővíthető, átalakítható ízlésünk szerint. Egy halomnyi árus található amely a legkülönfélébb portékákat árulják, pl gyógyszerek, mérgek, szerszámok, kiegészítők, festmények és festékek, amikkel megváltoztathatjuk Ezio ruhájának színét. Amikor ezek az üzletek megújulnak, Ezio kedvezményt kap az eladott megvett árukra. Most többféleképpen rejtőzködhetünk is bújhatunk el a területen.

Belevethetjük magunkat a vízbe, hogy az őröket belehúzzuk, vagy álruhát öltve elrejtőzhetünk az emberek sokaságaiban az Assassin’s Creedhez hasonlóan. A játék véletlenszám-generátora nagyobb esélyt ad Ezio felismerésére viselkedésétől, pozíciójától és az aktuális küldetéstől függően. Az esély csökken, ha megvesztegetünk, leszedjük a körözési plakátokat, vagy egyszerűen megöljük a kétes személyeket. A nappal és éjszaka váltakozása bele lett programozva a játékba, még több élményt nyújtva. Megannyi ellenség ólálkodik a városban, némelyik, sokkal erősebb és ügyesebb, mint társaik. A játék küldetései többféle feladatot is tartalmazhatnak. Például küldetésnek azt kapjuk, hogy kísérjünk és védjünk meg valakit, de időközben megváltozhat arra, hogy üldözzük és öljük meg őt. Körülbelül 200 küldetés van, de ennek csak fele a főtörténet, a többi rejtett küldetés. A városok szintén tele vannak rejtett helyekkel, barlangokkal, katakombákkal.


 

 


Szeretnél egy ilyen weblapot teljesen ingyen?
Ez a weboldal a Nanoweb honlapszerkesztővel készült.
© Minden jog fenntartva.